Højskoleforeningen Vendsyssel
Skip Navigation Links

Sæsonen 2014-15
Programmet ligger nu på hjemmesiden - i løbet af de næste par dage vil der blive åbnet for tilmelding
Se programmet her

13. august 2012
Det nye program er klart
Vi har sendt en folder med programmet ud til mange, men skulle du ikke have modtaget folderen, kan du få en tilsendt ved at maile eller ringe til Ellen Majgaard Bjerre.
Læg mærke til Bangsbo arrangementet, der er lørdag den 8. september – og ikke som anført søndag! - Det er snart, og det bliver en flot tur!
I september får vi også en fantastisk aften med ”Tørfisk” lørdag den 22. september.
Er der problemer med tilmelding til disse arrangementer – så send en e-mail til ellen@majgaard-bjerre.dk.

Medlemskabet er det, der binder os sammen
Medlemskontingentet er fastholdt på kr. 100,- pr. medlem – kr. 200,- pr. par - indbetales enten på girokort, som er tilsendt/vil blive tilsendt eller ved overførsel til foreningens konto:
Reg. nr. 7449, konto nr. 1206152. Husk at skrive navn(e) på indbetaler(e).
Vi har plads til flere medlemmer i foreningen!

Nyhedsbreve
Alle arrangementer og meddelelser vil komme på vores hjemmeside.
Vi vil stadig sende jer e-mails / ”Nyhedsbreve” forud for de enkelte arrangementer.
Bruger du ikke e-mail, så kontakt Ellen på 29298375 – så finder vi en anden god løsning.

Tilmelding til arrangementer – via hjemmesiden
Vigtigt: Alle tilmeldinger skal fremover foregå via hjemmesiden. Dette gør det nemmere for bestyrelsen at administrere kontingentbetaling og tilmeldinger. Vi er begyndt at bruge Conventus-syste­met til registrering af medlemmer (betalinger, tilmelding til arrangementer m.v.)  I vil derfor i løbet af få dage modtage en mail, at I er oprettet i systemet – inkl. brugernavn og adgangskode, og I bedes følge det anførte link til Conventus, hvor I kan ændre/tilpasse adgangskode og andre oplysninger.
Der vil på den nye hjemmeside blive lagt en vejledning til brug af systemet, men i hovedtræk skal det fremover ske som følger:

1.

Under menupunktet ”Tilmelding” står alle vore arrangementer i tidsrækkefølge. På denne side finder du det aktuelle arrangement og trykker på knappen tilmelding som hører til. Du får nu mulighed for at gennemføre din tilmelding til netop dette arrangement ved at skrive brugernavn eller e-mailadresse samt kodeord
2. Du får efterfølgende en kvittering på din tilmelding
3.

I det nye system kan man kun tilmelde sig selv, dvs. såfremt man skal tilmelde en anden, skal man kende dennes brugernavn/e-mailadresse og kodeord. En husstand kan godt benytte samme e-mail adresse ved registrering og tilmelding
4. Er linket ikke aktivt, eller knappen ikke er sat på et arrangement, skyldes det, at vi ikke er klar til at modtage tilmeldinger endnu – der kan være forskellige årsager hertil.
5.  Bruger du ikke internet – så kontakt Ellen på 29298375, og vi vil være behjælpelig med tilmelding.

Vi glæder os til det nye år og håber, vi kommer godt i gang med at bruge det nye system! Jo, det kan måske give lidt besværJ- Ring evt. til Birte Holst Andersen på 20988007.

Venlig hilsen
Bestyrelsen

Højskoleforeningen Vendsyssel . Mimersvej 4 . 9700 Brønderslev . CVR 35900659 . 20809393 . E-mail: johannes.klinkby.bjerre@gmail.com
Arkiv  Links  Facebook