Tilmelding til Højskoleforeningens arrangementer

Tilmelding til foreningens arrangementer foregår online - med betaling via vort Conventus system..

Alle medlemmer af Højskoleforeningen er registreret som brugere på Conventus-systemet, og nye medlemmer vil ved indmeldelse få tilsendt en adgangskode, som skal  bruges sammen med emailadressen, hver gang man skal tilmelde sig et arrangement. .

Hvis du måtte opleve problemer i forbindelse med tilmelding, er du velkommen til at skrive eller ringe til Birte Holst Andersen på birte@holstandersen.dk eller tlf. 20 98 80 07.

Tryk her for at komme til en oversigt over arrangementerne, hvor I kan tilmelde jer til det enkelte arrangement.

Tilmeld

Opdateret: 22.04.2024