Højskoleforeningen Vendsyssel
Skip Navigation Links

Du kan også blive medlem af Højskoleforeningen Vendsyssel!

En lang række af foreninger landet over kalder sig Højskoleforeninger, og det refererer til foreninger, som har det folkeoplysende element som et centralt omdrejningspunkt i deres virke.

Oversat - Det må gerne være oplysende, sjovt og socialt.

Der ligger ikke skjulte forventninger til, at man har været på højskole eller studeret Grundtvig for at være medlem.

Alle er velkomne, hvis man har interesse i det, vi laver – og så det vigtige: Du har mulighed for at være med i beslutningerne.

Så har du lyst til at blive medlem, bedes du registrere dig her (Conventus-siden) og indbetale 125,- kr., som dækker et års abonnement pr. person.

Du vælger punktet "Nyt medlem" på Conventus-siden og udfylder felterne

Herefter betales med betalingskort, og du vil modtage en e-mail med brugernavn og adgangskode for tilmelding til foreningens arrangementer.

Hvis du har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte foreningens kasserer, Berit Skovgaard, og/eller sekretær, Ellen Majgaard Bjerre. Se kontaktoplysninger om bestyrelsen her.

Højskoleforeningen Vendsyssel . Mimersvej 4 . 9700 Brønderslev . CVR 35900659 . 20809393 . E-mail: johannes.klinkby.bjerre@gmail.com
Arkiv  Links  Facebook
      Opdateret: 22.04.2024