Højskoleforeningen Vendsyssel
Skip Navigation Links
Højskoleforeningen Vendsyssel glæder os over at sende årets program ud til alle vore medlemmer, hvor vi har mange gode tilbud, f.eks. Kulturministeren kommer, og sæsonen byder også på vores hidtil dyreste arrangement, en aften med Karen-Marie Lillelund, samt kulturoplevelser på Vendsyssel Teater og i Arena Nord.
Læg mærke til, at vi til nogle arrangementer har forhåndsreserveret billetter til en bestemt dato – derfor er der vigtige tilmeldingsfrister, der skal overholdes.
Hjemmesiden har fungeret tilfredsstillende, men vi arbejder stadig på at gøre den bedre. Vi ved, at der er nogle, der finder det besværligt med ved tilmelding på nettet, men vi ved også, at øvelse gør mester. Vi hjælper rigtig gerne med at komme igennem, hvis der er problemer.
Kontingentet er efter sidste generalforsamling hævet til kr. 125,-, og det indbetales på vedlagte girokort snarest og senest 1. september. Dermed støtter du foreningen og giver dig selv fortrinsret til vore arrangementer.
Vedrørende medlemstal har vi ligget meget stabilt på ca. 180 medlemmer i flere år. Vi vil gerne fremadrettet nå et højere medlemstal til at løfte flere mere omkostningstunge arrangementer. Så nye medlemmer er meget velkomne.

Bestyrelsen

Højskoleforeningen Vendsyssel . Mimersvej 4 . 9700 Brønderslev . CVR 35900659 . 20809393 . E-mail: johannes.klinkby.bjerre@gmail.com
Arkiv  Links  Facebook
      Opdateret: 22.04.2024