DGI Verdensholdet - TAKE-OFF 2014 - ORBITA
I Aalborg Stadionhal
Den 5/9 2014 kl. 19.30 - Adgang 1 time før
1 time og 45 minutter inkl. Pause

Oplev DGI Verdensholdet, før de endnu en gang fascinerer børn, unge og ældre i hele verden med det allerbedste fra dansk gymnastik. I oktober tager DGI Verdensholdet på turné verden rundt som ambassadører for en sund og aktiv livsstil. Målet er at inspirere unge i hele verden og vise, at uanset hvor man vokser op, så kan drømme gøre en forskel.
Den danske take-off turné giver et indblik i tilblivelsen af showet: En fantastisk opvisning med Danmarks bedste gymnaster på vej mod deres mål med showet Orbita: At gøre det til en sublim blanding af innovative koreografier, eksplosive springkombinationer, højt tempo, elegance, pulserende dans og underholdning. Alt sammen med det formål at inspirere børn og unge verden over til at gøre en forskel både for sig selv og andre. Turnéen bringer holdet til lande som Sydkorea, Taiwan, Japan, Indonesien, Singapore, Malaysia, Costa Rica, Uruguay, Argentina, Chile og USA. Som opvarmning vil lokale gymnaster vise, at drømmen om DGI Verdensholdet også lever lokalt.

Bag om showet og DGI Verdensholdet
Før aftenens show har du mulighed for at komme bag om showet, hvor du får et indblik i DGI Verdensholdet og holdets arbejde med showet og missionen bag den store turné verden rundt. Du hører om holdets shows, workshoparbejde og øvrige aktiviteter og møder nogle af gymnasterne og folkene bag. Desuden hører du om take-off showet og den løbende udvikling og proces, indtil showet får sin endelige form.
Billetten til Bag om showet koster kr. 30,-
Køb billetten sammen med billetten til showet.

Nummererede siddepladser

Billetpriser kr.
Kat. A kr. 220,-
Kat. B kr. 185,-