Tirsdag, den 12. marts 2024, kl. 19.00

Norlys Butikken, Bispensgade 3, Aalborg

Vi skal besøge Norlys nye flag-store butik, som et helt nyt butikskoncept, hvor det er muligt at se og købe alle de produkter, Norlys har på hylderne. Det er tv, bredbånd, energi og ladeløsninger til elbiler som præsenteres.

Sidstnævnte er også grunden til, at du vil opleve en el-bil, der kommer til at bo i selve butikken. I butikken vil det være muligt bl.a. at vise ladestandere i sin virkelighed, ved at der er en el-bil i butikken. Der er tale om en rigtig fed butik, hvor der er oplevelser i loungeområde med kaffemaskine og et sted, hvor man kan oplade sin telefon og få en snak.
Butikken er opdelt i zoner, og har et moderne udtryk.

Norlys forsyner over 1 million adresser med elektricitet og internet – både i byerne og på den yderste markvej. De oplyser, at de vil skabe bedre muligheder for den enkelte og kæmpe for den grønne omstilling og et mere digitalt Danmark.

Med 800.000 andelshavere, cirka 1,6 millioner kundeforhold og 3.500 medarbejdere er Norlys Danmarks største energi- og telekoncern.

Norlys ejer Netselskabet N1 og har hovedsæde i Silkeborg samt lokationer i blandt andet Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København.

Pris:              25,- kr., inkl. kaffe

Tilmelding: