Mandag, den 27. maj 2024, kl. 19.30, i Gigantium

Oplev DGI's Verdenshold

Kom med på en rejse ind i et vidunderligt, mystisk og poetisk univers!

Showet KATA er et festfyrværkeri af bevægelser, musik og følelser. Det er udviklet med inspiration fra gymnasternes rejse i verden, hvor de kommer til at opleve nye kulturer og en enorm glæde ved at bevæge sig. DGI Verdensholdet har suget inspiration til sig på deres rejse jorden rundt i 5 måneder, hvor de har fået meget forskellige indtryk, som de har brugt til at udvikle showet KATA.

Oplev Verdensholdets intense opvisning med fantastiske koreografier og flotte spring, når holdet turnéer rundt i Danmark. Se gymnastik i verdensklasse på DK-TOUR i april-maj 2024.

Showet KATA er en spændende gymnastisk fortælling

KATA inviterer dig med på en rejse ind i et vidunderligt, mystisk og poetisk univers. Et univers, som tvinger både gymnaster og publikum til at slippe kontrollen og i stedet lade sig forføre af musikken, bevægelserne og magien. Vi glæder os til at invitere dig derud, hvor forestillingsevnen hører op, og hvor du må give dig hen til en eventyrlig og uforklarlig oplevelse.

DGI Verdensholdets show er en uforglemmelig oplevelse, og de er anerkendt over hele verden for at levere en performance i verdensklasse. Og så har vi 3 deltagere med her fra Nordjylland.

Højskoleforeningen Vendsyssel har reserveret de 100 absolut bedste pladser.

Pris:              345,- kr.

Tilmelding:    Senest 31. marts 2024     - via Tilmelding her på hjemmesiden