Højskoleforeningen Vendsyssel
Skip Navigation Links

Højskoleforeningen Vendsyssel er en forening, hvor alle, der sætter pris på fortsat at udvikle sig, at få gode oplevelser og at have et godt samvær eller netværk, kan være med.

Kommende arrangementer

Se under Arrangementer/Oversigt ovenfor for at læse mere om arrangementerne og for tilmelding for medlemmer og evt. køb af billetter (for øvrige)!

Gåture - sammen og på afstand
Alle ture, der annonceres her på hjemmesiden, er ganske gratis, men kræver tilmelding. Deltagelse forudsætter betaling af kontingent for 2020-21.

Guidet tur i Hammer Bakker

Tirsdag, den 4. maj 2021, kl. 10.00

På en vandretur gennem de smukke Hammer Bakker vil Naturvejleder Ole Henrichsen fortælle om den spændende natur og områdets brogede fortid. Vi besøger Pebermosen, hvor Nøkken venter tålmodigt under det sorte vandspejl, bøgeskoven med gamle knudrede stammer og det åbne land, hvor blikket kan vandre frit over Vendsyssel.
Turen snor sig ad små stier og er ca 2 km lang. Ikke egnet for dårligt gående.

Mødested: Shelterpladsen. Tag vejen mellem Vodskov og Grinsted, som hedder Gennem Bakkerne. Der bliver sat skilt op til shelterpladsen.

Tilmelding: Senest 27.04.2021

Når situationen forhåbentlig snart bliver bedre i Danmark, vil der her komme nye spændende arrangementer. Men pga. COVID-19 kan vi ikke planlægge møder og arrangementer i vinteren/foråret 2021.

Du kan stadig nå at betale kontingent for denne sæson på www.højskoleforeningen-vendsyssel.dk

Højskoleforeningen Vendsyssel . Mimersvej 4 . 9700 Brønderslev . CVR 35900659 . 20809393 . E-mail: johannes.klinkby.bjerre@gmail.com
Arkiv  Links  Facebook
      Opdateret: 09.02.2021