Højskoleforeningen Vendsyssel
Skip Navigation Links

Højskoleforeningen Vendsyssel er en forening, hvor alle, der sætter pris på fortsat at udvikle sig, at få gode oplevelser og at have et godt samvær eller netværk, kan være med.

Kommende arrangementer

Se under Arrangementer/Oversigt ovenfor for at læse mere om arrangementerne og for tilmelding for medlemmer og evt. køb af billetter (for øvrige)!

Tirsdag 24. september 2019, kl. 19.00

Mette Bluhme Rieck                                                    DESVÆRRE AFLYST!!!!!
Nordjyllands Idrætshøjskole, Brønderslev

Mette Bluhme Rieck er et kendt ansigt som vært og journalist fra mange af DR1’s programmer. Hun har gennem årene været vært for mange livsstilsprogrammer, og hun er p.t. vært i bl.a. Aftenshowet og tidligere DR Sporten.

Mette Bluhme Rieck har været tv-vært og journalist på DR siden 2010. Hun har læst samfundsvidenskab på Roskilde Universitet, inden hun blev uddannet journalist.
Første gang hun dukkede frem på skærmen var som vært på DR1 programmet Antikduellen i 2013. Før det havde hun i en årrække arbejdet bag kameraet som journalist og tilrettelægger på flere livsstils- og børneprogrammer på DR.

Uanset om I helst vil høre om forberedelserne, udfordringerne og afviklingen af OL i Rio de Janei­ro, røverhistorierne og vurderingerne fra ’Guld i Købstæderne’ eller måske hverdagen på og omkring TV-Avisen eller Aftenshowet, så lukker Mette Bluhme Rieck jer med ind i maskinrummet og fortæller om overvejelser, udfordringer og alt dét, der ikke kommer med i fjernsynet.

Foredraget krydres med bag-om billeder, video fra hverdagen bag kameraet og klip fra programmerne. Også dem, hun måske egentligt ville ønske, aldrig var kommet på bånd.

Så I får denne aften en unik mulighed for at få et kig bag kulissen på de populære TV-programmer.

Pris:  kr. 150,-

Tilmelding:  Senest 20. september 2019

Køb billetter her

Onsdag, den 20. november 2019, kl. 18.00